Condiții comerciale

Cumpărătorul comandă mărfurile prin Internet completând formularul de comandă și trimitând comanda. Cumpărătorul este obligat să completeze toate datele obligatorii necesare pentru procesarea corectă și rapidă a comenzii.

O comandă trimisă vânzătorului este considerată o propunere atunci când cumpărătorul are posibilitatea de a anula comanda. În cazul în care clientul nu anulează comanda prin e-mail sau telefon în termen de 24 de ore de la trimiterea acesteia, aceasta este considerată obligatorie, iar cumpărătorul se obligă să plătească factura preliminară livrată prin e-mail în termen de cel mult 7 zile de la comanda mărfurilor, dacă a ales forma de PLATĂ PRIN TRANSFER bancar. În cazul în care cumpărătorul a ales forma de plată PLATA LA LIVRARE și a confirmat comanda, se angajează să ridice aceste mărfuri cât mai curând posibil după livrarea avizului prin Coletărie sau DHL și, în același timp, să plătească aceste bunuri la fața locului, dacă este cu plata la livrare.

Codul comercial

Legea 513/1991 Col. din 5 noiembrie 1991 Codul comercial. Valabil de la: 18. 12. 1991. În vigoare de la: 01. 01. 2009.

CAPITOLUL I Contract de cumpărare

Obligațiile cumpărătorului

Art. 447

Cumpărătorul este obligat să plătească prețul de cumpărare pentru bunuri și să preia bunurile livrate în conformitate cu contractul.

Art. 449

În cazul în care prețul de achiziție urmează să fie plătit la livrarea bunurilor sau documentelor, cumpărătorul este obligat să plătească prețul de achiziție la locul de livrare.

CAPITOLUL XIII Contract de expediere

Art. 607

(1) Expeditorul are dreptul la o remunerație contractuală sau, dacă nu este convenită, la o remunerație obișnuită la momentul negocierii contractului la achiziționarea unui transport similar. În plus, expeditorul are dreptul la rambursarea costurilor necesare și utile suportate de expeditorul de mărfuri pentru a-și îndeplini obligațiile. În plus, expeditorul are dreptul la rambursarea costurilor pe care le-a suportat în mod oportun pentru îndeplinirea obligației sale.

(3) Partea care face comanda este obligată să plătească expeditorului remunerația și costurile suportate fără întârzieri nejustificate după ce expeditorul a asigurat achiziția prin încheierea contractelor necesare cu transportatorii sau între expeditori.


2. CINE ESTE CINE

„Cumpărător” în comerțul electronic înseamnă o persoană fizică care, la încheierea și executarea unui contract cu consumatorii, nu acționează în sfera afacerii, a muncii sau a profesiei sale.

Prin „cumpărătorul“ se înțelege INSPIO s.r.o., Klincová 35, Bratislava-Ružinov, Republica Slovacă NID: 51869535, NI TVA:2120814740

Prin consumatorul ân scopul retragerii contractului în conformitate cu Legea nr. Nu. 114/2007 Coll. se înțelege o persoană fizică care, la încheierea și executarea unui contract de cumpărae, nu acționează în domeniul de activitate, de muncă sau de profesie.

INSPIO s.r.o.
Klincová 35
82108 Bratislava-Ružinov
Slovenská Republika
IČO: 51869535
DIČ: 2120814740
Tel.: +421 232 179 940
E-mail: info@inspio.ro
Banka: Tatra Banka


3. CONDIȚII DE ÎNMÂNAREA

Tăblițele le expediem în termen de 48 de ore de la crearea comenzii, alte produse în termen de 8 zile. Împreună cu bunurile, trimitem și o factură în pachet, care servește și ca bon de livrare. Dacă nu avem o parte din comandă în stoc după acord, vă putem trimite marfa în părți, în timp ce suma costurilor de transport este plătită de vânzător.

Taxele poștale:

  • Curier CARGUS – Transportul este GRATUIT :)
  • Termenul de livrare din momentul expedierii este de 1–2 zilele.

Modul de plată:

  • Plata la livrare ( plata la prelarea coletului).
  • Plata prin transfer bancar în avans în contul Tatra Banka
  • Plata cu cardul prin portalul de plată GOPAY

Expedierile care sunt returnate vânzătorului ca neîncasate vor fi trimise din nou numai la cererea cumpărătorului, iar cumpărătorul suportă costurile asociate livrării repetate în valoare de jumătate, după cum se menționează la primul punct. În caz de neîncasare a COETULUI CU PLATA LA LIVRARE, ne rezervăm dreptul de a respinge acest cumpărător pentru orice altă comandă pe care o comandă sub formă de ramburs, vor fi aprobate numai comenzile plătite în avans.


4. CUM SĂ REALIZAȚI PLATA

După plasarea comenzii, va fi trimisă o confirmare a comenzii la adresa dvs. de e-mail împreună cu detaliile de plată necesare. Dacă ați ales plata prin transfer bancar, urmați informațiile date în factura preliminară, care v-a fost livrată prin e-mail după ce ați comandat marfa. Trimitem documentul fiscal împreună cu bunurile.

Toate prețurile afișate sunt inclusiv TVA de 20%

Oferim posibilitatea de plată pe teritoriul Republicii Slovace.

  • PATA LA LIVRARE
  • PLATA PRIN IB IN AVANS ÎN CONT
  • PLATA CU CARDUL

**5. GARANȚIA RECLAMAȚIEI **

La toate bunurile vândute este prevăzută o perioadă de garanție de 24 de luni de la data primirii bunurilor. În cazul deteriorării mecanice a produsului de către cumpărător prin depozitarea produsului în condiții
nepotrivite de către cumpărător, această garanție expiră. Răspunderea pentru daune îi revine cumpărătorului în momentul preluării obiectului contractului de la transportator. Vânzătorul este responsabil pentru
defectele constatate în timpul primirii bunurilor numai dacă nu au fost cauzate de cumpărător. Cumpărătorul este obligat să verifice mărfurile la preluarea mărfurilor de la transportator, în cazul deteriorării mărfii în
timpul transportului să nu preia marfa. Orice erori din comandă, cum ar fi partea lipsă a comenzii, culoarea greșită sau dimensiunea produsului, trebuie raportate prin e-mail cât mai curând posibil, pentru o
corectare rapidă.

Erorile cauzate de calamități naturale sunt, de asemenea, excluse din garanție. De asemenea, garanția nu acoperă uzura normală a bunurilor (sau părților acestora) cauzate de utilizarea bunurilor. Prin urmare,
o durată de viață mai scurtă a produsului nu poate fi considerată un defect și nu poate fi revendicată.

Se pot reclama doar produsele cumpărate de la producător, care sunt în posesia cumpărătorului.

Cumpărătorul are dreptul să solicite eliminarea erorilor, dacă este posibil sau poate solicita o reducere rezonabilă la prețul de achiziție sau schimbul de bunuri pentru același. (În cazul în care lipsește o parte din
comandă, literă sau altă parte a comenzii, vânzătorul va corecta imediat această eroare.) În cazul în care defectele de garanție nu pot fi eliminate (culoarea sau dimensiunea produsului necorespunzătoare),
cumpărătorul are dreptul să schimbe mărfurile defecte cu produse noi sau Restituirea banilor. Cumpărătorul nu are dreptul să solicite un schimb de bunuri cu altul, dacă bunurile pe care le-a comandat anterior
sunt disponibile. (Modificare bruscă, de exemplu, a temei din imagine sau a temei autocolantului, a culorii autocolantului, a dimensiunii șablonului)

În cazul unei reclamații, cumpărătorul este obligat să livreze bunurile la adresa vânzătorului: INSPIO s.r.l., Kapitána Nálepku 19, Trebišov 07501. Vânzătorul va confirma primirea reclamației și va emite
cumpărătorului o confirmare a reclamației într-o formă adecvată. Dacă nu este posibilă livrarea confirmării imediat, aceasta trebuie livrată fără întârziere nejustificată, dar cel târziu împreună cu dovada plângerii.
După primirea mărfii, o reclamație scrisă și o copie a facturii, vânzătorul este obligat să notifice cumpărătorului în scris rezultatul procedurii de reclamație în termen de 30 de zile de la data reclamației. Puteți găsi
formularul AICI Formular de reclamație


6. RETRAGERE DIN CONTRACT

Notă: În ceea ce privește Hotârărea Art. 7 alin. 6 litera c) din Legea nr. 102/2014 Coll. nu este posibil să se returneze bunuri care sunt realizate în conformitate cu cerințele specifice ale consumatorului. În
magazinul nostru electronic este posibil să cumpărați produse personalizate. Conform acestei legi, consumatorii NU au dreptul să se retragă din contract în termen de 14 zile fără a da un motiv.

Consumatorul este îndreptățit să se retragă din contract fără să ofere un motiv în termen de 14 zile**

  • Pentru mărfurile în care nu alege culoarea în care trebuie să producem mărfurile pentru el.
  • Pentru mărfurile în care nu alege mărimea în care trebuie să producem mărfurile pentru el.
  • Pentru mărfurile în care nu alege textul propriuzis sau adresării pe decor.

Consumatorul poate exercita dreptul de retragere de la vânzător sub formă scrisă pe hârtie sau sub formă de înregistrare pe un alt suport durabil, de exemplu prin e-mail.

Mărfurile trebuie să fie în starea în care au fost livrate cumpărătorului. Nu trebuie utilizat, lipit, lipit sau foliile de protecție îndepărtate. Dacă îndepliniți toate condițiile de mai sus pentru returnarea bunurilor, vă
vom trimite banii pentru bunuri prin transfer în contul dvs. în termen de cel mult 14 zile de la data retragerii din contract. Bunurile care vor fi livrate cu plata la livrare la adresa noastră nu vor fi ridicate.

La retragerea din contract, consumatorul suportă costul returnării bunurilor către vânzător.
În cazul retragerii din contract, cumpărătorul este obligat (dacă bunurile i-au fost livrate) să livreze bunurile la adresa vânzătorului: INSPIO s.r.o., Kapitána Nálepku 19, Trebišov 07501.

Avertizare:
În ceea ce privește Hotârărea art. 7 alin. 6 litera c) din Legea nr. 102/2014 Coll. nu este posibil să se returneze bunuri care sunt realizate în conformitate cu cerințele specifice ale consumatorului. În magazinul nostru on-line este posibil să cumpărați bunuri în care consumatorii își aleg culorile, variațiile de culoare sau ajustează dimensiunile standard. Conform acestei legi, consumatorii NU au dreptul să se retragă din contractul cu acest produs. Prin urmare, cerem clienților noștri stimați să nu se retragă din contractul pentru acest produs, deoarece bunurile vi se vor returna și vă vom cere plata pentru taxele de transport. În cazul neacceptării rambursării cu astfel de bunuri, clientul este obligat să plătească 100% din prețul de achiziție al mărfurilor și costurile de tansport pentru returnarea costurilor de expediere a retrimiterii coletului, transferul în avans la un cont bancar. Puteți găsi formularul AICI Retragere dintr-un contract de cumpărare încheiat la distanță


7. DATELE CU CARACTER PERSONAL ȘI PROTECȚIA LOR

PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

  1. Datele cu caracter personal sunt prelucrate în conformitate cu Legea nr. 18/2018 Coll. privind protecția datelor cu caracter personal, astfel cum a fost modificat.
  2. Operatorul nu furnizează datele personale ale Cumpărătorului unei terțe părți, cu excepția companiei de transport selectate, care asigură livrarea de bunuri sau servicii, sau către autoritățile statului în caz de inspecție, sau către un intermediar pe baza unui contract reciproc încheiat în temeiul Legii nr. 18/2018 Coll.
  3. Operatorul este obligat să securizeze datele cu caracter personal de a le pune la dispoziția persoanelor neautorizate, prin luarea măsurilor tehnice și organizatorice corespunzătoare. De asemenea, toți angajații operatorului sunt obligați să respecte confidențialitatea cu privire la datele cu caracter personal.
  4. Persoana în cauză are drepturile definite în conformitate cu Hotârărea art. 19 și următoarele. Legea nr. 18/2018 Coll. privind protecția datelor cu caracter personal, astfel cum a fost modificat, și anume:
  • dreptul la informații care sunt îndeplinite de acest conținut și condițiile de afaceri,
  • dreptul de a solicita accesul la datele personale referitoare la persoana vizată – art. 21 din Lege

… este dreptul dvs. de a solicita modul și în ce scopuri sunt prelucrate datele dvs. și puteți adresa această solicitare la adresa de e-mail de contact,
… dreptul de a corecta datele cu caracter personal – art. 22 din Lege vă permite să corectați datele cu caracter personal dacă sunt depășite,
… dreptul de a șterge datele cu caracter personal – art. 23 din Legea pe care o veți utiliza dacă nu sunteți interesat ca operatorul să continue procesarea datelor cu caracter personal,
… dreptul de a restricționa prelucrarea datelor cu caracter personal – art. 24 din lege va fi exercitat dacă considerați că datele cu caracter personal au fost prelucrate
cu încălcarea legii,
… dreptul de a obiecta la prelucrarea datelor cu caracter personal – art. 27 din lege,
… dreptul la transferul de date cu caracter personal,
… dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal.

5. Operatorul obține de la Cumpărător următoarele date personale: titlu, nume, prenume, adresă, adresa de livrare, adresa de facturare, numărul de telefon, adresa
de e-mail, care sunt prelucrate în scopul procesării corecte a comenzii dumneavoastră. Aceste date personale sunt stocate timp de 10 ani în scopuri de arhivare. Ca
parte a procesării comenzii, datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopul emiterii de facturi, emiterii de scrisori de stoc (livrare), furnizarea de transport,
precum și prelucrare în contabilitate, trimiterea unei confirmări a comenzii și trimiterea unui SMS despre starea comenzii.

7. Aceste pagini înregistrează adresa dvs. IP, informații despre cât timp petreceți răsfoind acele pagini și informații despre ce pagini ați venit la noi. Cookie-urile sunt
fișiere text care sunt stocate pe computerul dvs. și sunt, de asemenea, utilizate pentru a măsura traficul site-ului web și a personaliza afișarea site-ului, iar datorită
acestor fișiere vă putem oferi o calitate mai bună. Prin urmare, percepem aceste fișiere ca fiind interesul nostru legitim. Unele cookie-uri sunt fișiere terțe, de ex.
Youtube, Google și altele asemenea.

8. Puteți șterge cookie-urile în orice moment sau puteți seta colecția lor direct în setările browserului de Internet. Dacă doriți să refuzați colectarea cookie-urilor,
setați acest lucru în browserul dvs. de internet.

AVERTIZARE::

9. În cazul în care cumpărătorul a acceptat prelucrarea datelor cu caracter personal în magazinul electronic în scopul comercializării prin e-mail, a acceptat trimiterea
de mesaje de e-mail la adresa de e-mail de contact.

10. Datele cu caracter personal în scopuri de marketing prin e-mail în măsura numele și prenumele, adresa de e-mail sunt furnizate pentru o perioadă de cinci ani. Aceste date personale nu sunt furnizate unor terți.

11. Cumpărătorul își poate revoca consimțământul în orice moment prin trimiterea unei Contestații cu prelucrarea datelor cu caracter personal, pe care le ștergem imediat. De asemenea, vă puteți deconecta debifând caseta din contul de utilizator al utilizatorului (dacă cumpărătorul a solicitat crearea unui cont de utilizator). Nu vom mai folosi informațiile personale pe care ni le furnizați în numele nostru în scopuri de marketing prin e-mail.

12. În cazul în care cumpărătorul a acceptat prelucrarea datelor cu caracter personal în magazinul electronic în scopul comercializării prin SMS, a acceptat trimiterea de mesaje SMS către numărul de telefon de contact.

13. Datele cu caracter personal în scopuri de marketing prin SMS în domeniul numelui și prenumelui, al numărului de telefon sunt furnizate pentru o perioadă de cinci ani.

14. Cumpărătorul își poate revoca consimțământul în orice moment prin trimiterea unei Contestații cu prelucrarea datelor cu caracter personal, pe care le ștergem imediat. De asemenea, vă puteți deconecta debifând caseta din contul de utilizator al utilizatorului (dacă cumpărătorul a solicitat crearea unui cont de utilizator). Nu vom mai folosi informațiile personale pe care ni le furnizați în numele nostru în scopuri de marketing prin e-mail.


8. LA SFÂRȘIT

Cumpărătorul declară că a citit acești termeni și condiții de vânzare înainte de a finaliza comanda și că este de acord cu aceștia.

Dacă consumatorul nu este mulțumit de modul în care vânzătorul i-a tratat reclamația sau dacă consideră că vânzătorul i-a încălcat drepturile, el are posibilitatea să se adreseze vânzătorului pentru o cerere de despăgubire. În cazul în care vânzătorul răspunde la cererea de despăgubire într-un mod negativ sau nu răspunde la aceasta în termen de 30 de zile de la data expedierii sale, consumatorul are în conformitate cu art. 12 din Legea nr. 391/2015 Coll. privind soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor și modificarea anumitor acte Dreptul de a depune o moțiune pentru a iniția o soluționare alternativă a litigiului. Subiectul relevant pentru soluționarea alternativă a litigiilor privind litigiile consumatorilor cu operatorul de magazin electronic este Autoritatea Slovacă pentru Inspecția Comerțului (www.soi.sk) sau o altă persoană juridică autorizată relevantă înregistrată pe lista subiectelor alternative de soluționare a litigiilor menținută de Ministerul Economiei din Republica Slovacă (http: //www.mhsr. sk / … orov / 146987s), în timp ce consumatorul are dreptul să aleagă la care dintre subiectele menționate de soluționare alternativă a litigiilor consumatorilor să apeleze. În același timp, consumatorul poate utiliza platforma de soluționare a litigiilor online disponibilă la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/ pentru a prezenta o propunere alternativă de soluționare a litigiilor. Informațiile despre taxele de depunere a cererilor pot fi găsite de consumator pe site-ul unei anumite entități pentru soluționarea alternativă a litigiilor.